Emporta't tres i paga'n només dos amb el cupó TRIPLECAT


IVA inclòs
L'estat Nou només s'envia a Península, amb enviament gratuït en comandes a partir de 15 €. La resta d'estats tenen enviament gratuït sempre, sense import mínim.
* Tots els nostres productes són revisats curosament per fomentar la cultura sostenible.
Cada producte es revisa, neteja i verifica abans d'enviar-lo. Si no és el que esperaves, et retornem els diners.
EAN: 0028944554922
Este CD presenta la "Symphonie Espagnole" de Lalo y el "Violin Concerto No. 3" de Saint-Saëns, interpretados por Itzhak Perlman, la Orchestre de Paris y dirigidos por Daniel Barenboim. Una compilación remasterizada de música clásica de compositores reconocidos, ideal para los amantes de la música clásica y las interpretaciones de violín.
